SOCIAL MEDIA

-two pieces from zaful-

15. októbra 2017
Každý kúsok, ktorý mi prišiel z e-shopu Zaful je kvalitný a vyzerá veľmi dobre. Vďaka tomu sa vraciam na tento e-shop veľmi rada a vyberám veci aj pre vás do wishlistov. Tieto veci sú naozaj krásne a myslím, že sa hodia presne na toto obdobie, ktoré už pomaly k nám prichádza. Svetre, mikiny či nejaké hrubšie tričká sú must-have, ktorý mi nesmie doma v šatníku chýbať. 

Prvý sveter má nádhernú, horčicovú farbu, ktorú milujem. Myslím, že sa mi celkom táto farba hodí a celkovo sa hodí aj k čiernej, ktorú nosím veľmi rada. Okrem toho, túto farbu miluje aj moja mamina, o ktorej viem, že mi tento sveter bude kradnúť, ak si ho vezmem :D Farba je však vhodná najmä na jeseň, ktorá je sivá a ponurá. Dokáže hneď zlepšiť deň!
Druhou vecou je krásny, jemne ružový svetrík, ktorý má príjemný vzor. Takéto niečo mám veľmi rada, pretože nemusím nič vrstviť, stačí si na seba hodiť rifle, mikinu, nejakú bundu a môžem vyraziť. 

Aké sú vaše must-have, ktoré nesmú chýbať u vás doma na jeseň? :) 

2 komentáre :

  1. Zaful mám ráda. Miluju hořčicovou barvu, ale už se mi několikrát stalo, že když jsem si ji před někým zkoušela, tak byl jako: Naah, tak tohle ne, holka.
    Asi mi není souzená.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten růžový svetřík mně přijde strašně roztomilý, nemůžu si pomoct :D

    Petra Bartáková

    OdpovedaťOdstrániť