Používa službu Blogger.

perfect sunglesses

30. mája 2017

10 komentárov :
Slnečných okuliarov mám doma niekoľko. Každé nosím veľmi rada a vždy ich obmieňam podľa toho, čo mám na sebe. Jedny mám v hnedej, druhé v čiernej a niektoré aj v iných farbách. Je to najmä podľa oblečenia, ktoré nosím. Keďže sa mi nehodia úplne všetky okuliare, rada si ich vyberám v kamenných obchodoch. Vždy si môžem povedať, či sa mi hodia, alebo stavím na iný druh.
Niektoré mi však prišli aj z internetových obchodov, kde som si ich síce nemohla skúšať, ale vybrala som si ich celkom fajn a sedia mi.
Dnes mám pre vás ďalší tip na skvelé okuliare, ktoré mi nedávno prišli. Už dávnejšie som totižto chcela nejaké na štýl mačacích očí, no nevedela som ich nikde nájsť. Práve preto, keď som tieto uvidela, okamžite som si povedala, že ich musím vziať!





Fashion blogger, book and food lover, copywriter. Hope you like this post :)

10 komentárov :

  1. This is a really nice sunglasses :)

    trulyfionaa.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. cool sunglasses!

    www.bstylevoayge.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I já jsem si koupila letos podobné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. These are super cool, would love them for myself. Cateye is my favorite!

    xx,
    Tania
    http://inspiremyfancy.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tie sú krásne! ♥ Pekný článok.
    www.jednoducharuza.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Mně se celkem líbí, já si teď podobné objednala ze Zafulu :D jsem zvědavá, jak mi budou slušet.

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť