Používa službu Blogger.

pimp your body

17. januára 2017

40 komentárov :
Na internetových stránkach či instagrame vídam často rôzne kávové peelingy, ktoré dokonale vyživia telo, zmyjú z neho všetku špinu a skvelo voňajú. Ja, ako človek, ktoré miluje kávu som tomu odolávala naozaj veľmi, veľmi dlho, no musím sa priznať, že som podľahla. Dnes mám pre vás menšiu recenziu na kávový peeling značky Pimp.

V ponuke prírodných kávových peelingov tu nájdete dva druhy: Kávový s pomarančom a kávový s kokosom. Ja som si vybrala pomarančový, aj keď kokos milujem. Doma mám niekoľko produktov s vôňou kokosu, a tak som chcela vyskúšať aj niečo iné.


Keď som otvorila peeling, voňal nádherne. Pomaranč tam naozaj veľmi cítiť. Jednoducho som si ho naniesla na telo v sprche a potom som ho zmyla. Hneď po prvom použití som cítila, že je pokožka vyživená, hydratovaná a jemná.
Po sprche som naniesla svoje telové mlieko, čím som ešte viac podporila jemnosť pokožky.
Peeling nepoužívam každý deň, väčšinou niekoľkokrát do týždňa, keď mám viac času. Veľkou výhodou tohto peelingu je aj to, že vôňu cítiť aj po osprchovaní a nie je to len vtedy, keď sa sprchujem.
Ak by vás zaujímalo zloženie tohto produktu, je úplne skvelé. Nachádzajú sa v ňom iba čerstvo pomleté kávové zrná 100 % odroda Robusta, morská soľ, jedlá sóda, jojobový olej, mandľový olej, olivový olej, makadamiový olej a pomarančový olej.Výrobky nie sú testované na zvieratách, čo je ďalšie veľké plus :)


Fashion blogger, book and food lover, copywriter. Hope you like this post :)

40 komentárov :

  1. Kávový peeling je úžasný, já si dělám spíše domácí, protože produkty mám vždy doma a můžu si ho tak udělat vždy když na něj dostanu chuť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I hadn't heard of this brand before, but I love coffee scrubs! I'll have to give it a go. :-)
    April xx

    | APRIL ROSE PENGILLY |

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadá dobře :) Kávový si občas dělám sama doma, je fajn.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vyzerá super, aj vôňa musí byť úžasná :) ja som hneď dostala chuť na takú čokoládu s kúskami pomaranča :D
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nice post! Have a great new day.

    Bloglovin
    STYLEFORMANKIND.COM

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vyzerá skvele. Ja si robím kávový peeling už rok doma a používam ho tak 2-3x do týždňa v sprche.


    Flung out of space

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Very interesting post <3

    http://ohladymania.blogspot.com/

    .

    OdpovedaťOdstrániť
  8. This body scrub looks great!

    http://violettedaily.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. This looks really nice! Wonder if they ship to India!
    xx
    www.idressfortheapplause.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. So great!! It looks amazing :)

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Presne ten peeling vidím takmer všade. Väčšinou preferujem Manufakturu alebo klasiku od Balei. Aj keď kávu milujem a navyše keďže to nie je testované na zvieratkách možno si to zadovážim keď vypotrebujem moju zásobu peelingov. :D

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Presne ten peeling vidím takmer všade. Väčšinou preferujem Manufakturu alebo klasiku od Balei. Aj keď kávu milujem a navyše keďže to nie je testované na zvieratkách možno si to zadovážim keď vypotrebujem moju zásobu peelingov. :D

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Presne ten peeling vidím takmer všade. Väčšinou preferujem Manufakturu alebo klasiku od Balei. Aj keď kávu milujem a navyše keďže to nie je testované na zvieratkách možno si to zadovážim keď vypotrebujem moju zásobu peelingov. :D

    www.thefashiontwiins.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. great post!!

    Nuevo look con jersey y botas mosqueteras!!
    http://eltrasterodecris.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. strašne strašne to chcem vyskúšať aj keď nemám rada kávu :DD
    Ivana xx

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Vyzerá fakt užastne , a užs a tka dlho chystáms i aj ja poobjednávať takéto vecičky od pimp :P :)

    Tammybeaty

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Great post !!
    Thank you for sharing
    http://www.pperlenoirstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. nice post!
    http://www.befashion31.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tak ten vypadá krásně, nalákala jsi mě! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Aj ja som podľahla trendu kávových peelingov, ale vyrábam si ho doma sama :)
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
  21. I've actually never heard of this brand before but the scrub sounds nice x

    Jessica — NinetyCo

    OdpovedaťOdstrániť
  22. This looks nice!

    http://carinazz.blogspot.com.ee/

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Coffee? Such an original body scrub!!!
    Kisses, Paola.
    Expressyourself

    OdpovedaťOdstrániť
  24. I love coffee body scrubs!!

    blog: www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    youtube: https://www.youtube.com/enricasciarretta-fashionmode

    OdpovedaťOdstrániť
  25. great product ;) Love it!
    follow yu I hope you give me follow back
    http://www.justemsi.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. interesting post!
    xoxo Gina

    new post
    http://f-lover-fashion-blog.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Looks like a great product) thanks for informative post)

    http://beyoutiful.com.ua

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Looks very interesting, thanks for sharing!
    Greetings from Munich,
    Heidi from wilderminds.de

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Visit my new post!
    http://onemoretimemag.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Nice post!
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Seems great I will try it

    www.treschic.fashion
    @mariajosegomezverdu

    OdpovedaťOdstrániť