Používa službu Blogger.

conturing with Mary Kay

25. mája 2016

45 komentárov :
Kontúrovanie tváre som nikdy nerobila. Keď sa každé ráno líčim do školy, stačí mi mejkap, trochu púdru, tekutá očná linka, špirála, ceruzka/tiene na obočie a balzam na pery (občas rúž). Zdá sa toho dosť, no výsledky look nie je vôbec prehnaný. Do kozmetiky som sa nijako nikdy extra nehrnula, pretože mi to ani nikdy moc nešlo. Začala som blogovať a uberať sa smerom - móda a outfity, no keď som uvažovala aké iné témy do tohto ešte zakomponovať, napadla ma kozmetika, líčenie a zdravý životný štýl. Módy a fitness tu je už dosť, tak som si povedala, že sa pustím do výzvy s Mary Kay a pokúsim sa o kontúrovanie tváre pomocou ich výrobkov.
Na youtube som si našla niekoľko veľmi nápomocných videí, kde krásne youtuberky/bloggerky krok po kroku opisovali, ako sa to všetko robí. Najprv som z toho bola "jeleň" a myslím, že aj stále trochu som, no odhodlala som sa vyskúšať niečo nové a dúfam, že sa vám to bude páčiť (a nebude to nejaký faux-pas). Berte to prosím ale ešte s rezervou, bolo to moje prvé kontúrovanie, a tak som to moc nepreháňala a je to veľmi jemné :)
Všetky výrobky, ktoré v líčení použijem sú značky Mary Kay.
***
Today I have for you beauty post about conturing. I did it first time last day and I hope that you like it. Every products which I use are Mary Kay


Ako prvé som použila CC krém, ktorý som si naniesla na celú pleť, aby som ju mala zjednotenú a vyhladila som všetky nedostatky.

Po aplikovaní CC krému som si pod oči, medzi obočie, na nos a na špičku brady naniesla rozjasňovač. (P.S. : nevšímajte si ako sa tvárim prosím :D)

Hneď po rozjasňovači som použila sypký púder, ktorý mám trochu v tmavšom odtieni a spravila som línie na lícach, bokoch nosu a pri korienkoch vlasov.


Vzala som tuhší štetec a všetko som poriadne rozotrela tak, aby na tvári neostali ostré línie. Líčenie musí vyzerať prirodzene, tak aby jedna farba sa "prelievala" do druhej jemne a nie veľmi ostro. Na líčka som potom ešte veľmi jemne naniesla ružovú farbu na líčka a look bol hotový !
 Fotka je trošku zrnitá, pretože na zrkadlovke sa mi poriadne nedalo zachytiť presne to čo som chcela, a tak som výsledný look vyfotila iPhonom. Myslím, že na prvý pokus sa mi to celkom podarilo a nabudúce môžem pridať aj trochu viac farby :)

Fashion blogger, book and food lover, copywriter. Hope you like this post :)

45 komentárov :

  1. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    https://threesoul.blogspot.com/

    kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lovely post darling! <3

    http://looktheotherway.co

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nice!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Great routine and product selection!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nice post!!
    Chiara
    http://www.chiaraangiolino.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Very nice tutorial, i really like your makeup!
    Un bacio
    https://misscarrie79.blogspot.it/2016/05/outfit-5-consigli-per-sembrare-piu-alte.html

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lovely post :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Oh, I adore such style! Looks really cute and romantic

    kireikana.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Great post, I've heard a lot about Mary Kay so enjoyed reading your post! :)

    I have a new post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    P.s. you can get 15% off any watch from Daniel Wellington with the code 'Electric15'.

    x

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Looks so good, would love to try Mary Kay products! Xx

    www.thefashionfolks.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I used to use a lot of Mary Kay a couple years back! These products look so lovely

    Enclothed Cognition/Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Love this products! :)

    http://thefashionjump.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Seems like a great product!

    Take care doll!! Ps: I'm hosting a Giveaway. I'd love if you entered!
    BLOG | TAISLANY

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Pekný článok. Ja si tvár nekonturujem, pretože ráno nikdy nestíham. hehe

    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  15. You look great with that makeup .. MK Nice Brand

    xx LL

    www.lalouuula.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Great products!
    Kisses
    http://www.mammachefashion.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Your make up looks flawless

    Lauren x | www.laurenapowers.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Great post!

    thedaydreamings.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Ja si dám len tmavšiu farbu vždy pod lícne kosti a potom rozjaňovač tam kde treba, a vždy sypké :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Great products!! ❤️
    xxx
    www.travelera.es

    OdpovedaťOdstrániť
  21. You're a master at contouring! You look amazing

    Rachel xx
    http://www.thedailyluxe.net

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Love your post!!
    I am glad you enjoyed reading my recent posts.
    Thanks for the support and thoughtful words on my recent post, I deeply appreciate it!!
    MyLyfeMyStory

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Cool make up tips!
    ♥☻♥☻♥
    Jeanne
    http://www.fashionmusingsdiary.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Wonderful
    Http://thefashiondance.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Nice post!! Taking note.

    Kisses,

    Verónica
    www.it-moi.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Great contouring! Beautiful look!
    ~Lili
    www.thefashionsalt.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Great post, love. I love a bit of contouring on my cheek bones and nose!
    Tenz
    www.shesabouthatlife.com
    xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  28. I heard that Mary Kay has very amazing products and the ones you showed here seem to be excellent! But it also helps that you are very beautiful and you look gorgeous! I think that your highlighting photo is very useful, I will try that!
    DenisesPlanet.com

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Nice post!

    http://MARTASFASHIONDIARY.com/The-Blue-Lagoon/

    OdpovedaťOdstrániť
  30. This make up looks great!
    Kisses

    www.angelswearheels.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Great review! You look beautiful :)

    xoxo ❤
    Melania | modeintechnicolor.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Awesome ideas and 'how-to' with MK!!


    Amber
    All the Cute 🎀

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Já s tím žádné zkušenosti nemám, ale myslím si také, že je to dobrý ;)

    Somethingbykate

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Moc hezký článek :) Já teda nekonturuju vůbec, protože to na sobě neumím :D :D :D

    SweetElis

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Krásny článok, ja som v poslednej dobe tiež začala kontúrovať :D Je to skvelé! ♥

    OdpovedaťOdstrániť