Používa službu Blogger.

I have plans with my unicorn

14. februára 2016

54 komentárov :
tshirt - Geekshirts.cz, sweater - Modino.sk, shoes - CCC, pants - Terranova, 
Mojou závislosťou posledných niekoľko rokov boli sovičky. Všade, kde som ich videla som jasala. Ten náhrdelník, ktorý visel v predajni s malou a milou sovičkou musel byť môj. Hodinky s motívom sovy ? Takisto ! A drží sa ma to dodnes. Vždy, keď uvidím na tričku sovu, upúta moju pozornosť. Nedávno som však objavila svoju ďalšiu závislosť. Sú to jednorožci. Ale naozaj ! Asi ma to nechytilo, keď som mala sedem rokov, tak ma to chytí v osemnástke. Prečo nie !? Už aj kryt na mobil s jednorožcom a farebnou dúhou putuje z Číny ku mne. A tak, keď som uvidela toto tričko, musela som ho proste mať. Mám ho z obchodíku Geekshirts.cz a musím povedať, že som si najprv vôbec nevedela vybrať, pretože tam majú veľmi veľa tričiek, ktoré som chcela. No nakoniec som uvidela jednorožca a bolo vyhraté ! A najlepší, mäkučký svetrík, ktorý som našla na eshope Modino.sk. Musím sa priznať, že keby roztiahnem ruky, mám krídla ! Takýto oversized sveter som hľadala dlho a tu som ho ľavou zadnou našla. A keď k tomu prirátate super ceny plus príjemný personál, ktorý vám zo všetkým pomôže, myslím, že nie je o čom rozmýšľať !
***
I love owls and unicorns. It is my obsesion ! Owls and unicorns everywhere like this day. This t-shirt it amazing ! Say : "Sorry, I can´t. I have plans with my unicorn." I love it ! And this sweater too, because is very warm and big. I love oversized and grey sweaters. 














Fashion blogger, book and food lover, copywriter. Hope you like this post :)

54 komentárov :

  1. So comfy and casual! Love it ;)

    The-not-so-girlygirl.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Haha that top is amazing

    Lauren x | www.laurenapowers.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. You look amazing.. nice casual look <3
    xoxo
    Keep in touch
    ***MY NEW POST***

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skvelý outfit! To tričko je naozaj veľmi podarené ♥

    31shadesofaubergine

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mě trend soviček nikdy nechytil a nic jsem si nepořídila, i když některé kousky jsou s nimi moc pěkné, to ne že ne :) Jinak outfit je moc pěkný, líbí se mi hlavně svetřík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nice outfit, great post :)

    https://dajanaerd.wordpress.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. I'll start using this excuse from now on haha. Great outfit, I love the top and the oversized cardigan!x

    113-things-to-say.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. What a great and kind of funny T-shirt, I love it :D You look great dear :D
    Xx Blue Ducklings | Blue Ducklings

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Cute outfit!!

    I have a new post up on the blog, would love to know your thoughts:

    * Electric Sunrise - Fashion and Lifestyle Blog *

    x

    OdpovedaťOdstrániť
  10. great post, have a nice weekend! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Beautiful Darling:) Thanks For sharing:) Happy Day:) Love Kisses
    I have a new special Post i hope you love :)
    www.openklosetfashion.blogspot

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Look like such a comfy outfit! Hope you're staying warm. =)

    Melanie | The Mel Division

    OdpovedaťOdstrániť
  13. I love your post! Thanks for sharing! Come and check out my blog! I would love if you could support and follow my blog, I'll return the support & follow! :)
    xx Mai

    http://ohiamiht.blogspot.com.au

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Stunning pics!
    Have a nice week-end!
    Photographer Gil Zetbase
    http://www.gilzetbase.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Krásný outfit,já zatím propadla jen sovičkám,tak uvidíme jak na tom budu s jednorožci :D Ten svetr je boží! ♥

    ROSEMDIARY

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Lovely collection :)

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Great outfit, but I love your pants... kisses

    http://jovanica92.blogspot.rs/

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Amazing outfit dear :-) xoxo
    Happy Valentine's Day !

    NEW POST ON MY BLOG :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/happy-valentines-day.html

    OdpovedaťOdstrániť
  19. what a lovely post my dear
    your style is so amazing and inspiring
    simply love it!
    lovely :)
    with love your AMELY ROSE

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Awesome! Love the colours :) Very subtle but catchy, looking forward to more of your posts :)

    http://skatterbrainn.wix.com/skatterbrainn

    OdpovedaťOdstrániť
  21. That t-shirt is so funny! I love it :)

    www.blossomikebana.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Love your blog! Check out mine!
    totallyjules.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. The tee is so cute! I love it:)

    theprintedsea.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Moc hezký casual outfit, ty boty se mi moc líbí BEAUTYPUSINKA

    OdpovedaťOdstrániť
  25. amazing look..and cool tshirt <3
    kisses
    www.rockmyboots.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Cute graphic text tee and love the overall casual chic vibe!

    Prudence
    www.prudencepetitestyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  27. i love your shoes and cardigan..

    http://jehanmohammad.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Nice tee!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpovedaťOdstrániť
  29. I LOVE this outfit!! Neutrals and a cute graphic tee - awesome. I need more funny/cute graphic tees to wear on casual days.

    Jasmine | The Sixth Disney Princess

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Cute outfit, looks very good :-)

    / Alix N,
    @ www.acommonobsession.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. You look so sweet in these photos - what a fun t-shirt!

    Gabrielle | A Glass Of Ice
    x

    OdpovedaťOdstrániť
  32. What a quirky shirt!

    - Seyra x
    http://www.pavementsarerunways.com/2016/02/win-firmoo-eyewear.html

    OdpovedaťOdstrániť
  33. I love unicorns too. love that knitwear. the colour is so fab and a very diff grey.
    New Post on my blog, do drop by soon ,<3
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Hey, lovely blog!
    Wanna follow each other??
    Let me know if you want because i want it too :) Leave a comment on my blog and I'll follow you directly, don't forget to follow mine
    xoxo, Sylvi Gautama
    Sylvi Says Hello & sylviaodilia IG

    OdpovedaťOdstrániť
  35. pěkný outfit a moc se mi líbí kalhoty, nevím proč, ale přijde mi, že ti perfektně sednou. :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Jé tak to je super, to tričko je prostě parádní, to se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  37. That t-shirt is really amazing! that outfit look so comfy!

    http://chicglamstyle.com

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Me encanta tu estilazo guapa. Muy fans de tu outfit. Un besazo y te invito a visitar mis siete maravillas y si te gusta te suscribas. No pares de sonreir bonita. http://lassietemaravillasdeamanda.blogspot.com.es/

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Tričko je naozaj originálne a úžasné :) veľmi ti sekne

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju extra MEGA GIVEAWAY (4 súťaže v 1) v ktorej si môžeš zasúťažiť o poukážky ale aj o viac ako 40 pruduktov z kozmetiky, knihy či šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  40. Pekné tričko a aj svetrík :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť