Používa službu Blogger.

pink skirt

9. augusta 2015

36 komentárov :
blouse - New Yorker, skirt - iModa.sk, shoes - iModa.sk, bag - Deichmann, glasses - Letnyhit.sk
 Do tejto sukne som sa proste zamilovala. A nielen do nej. Dlho som hľadala takéto okuliare, ale nemohla som ich nájsť. Chodila som po obchodoch, nič som nenašla, a tak som sa uspokojila aj s inými. Po nejakom čase som však objavila super stránku Letnyhit.sk a našla som tam svoje vysnívané okuliare. Síce si nerada kupujem okuliare bez toho, aby som si ich skúsila, objednala som ich bez dlhého rozmýšľania. Mali super cenu a prišli mi za pár dní. Ak chcete aj vy nejaké okuliare, určite tam pozrite, pretože tam majú veľký výber :)
A výherca giveaway je Girl Who Is Obsessed ! 
***
I fell in love with this skirt ! But not only skirt. I have long looked for these glasses, but I could not find them. I went around the shops, I have not found anything, so I was satisfied with other.After some time, I found a great site Letnyhit.sk and there I found my dream glasses. Although I do not like I buy glasses without them I tried, I ordered it without thinking long.They had a great price and they came to me in a few days. If you want to be some glasses, you see there, because they have a great selection :)

 

Fashion blogger, book and food lover, copywriter. Hope you like this post :)

36 komentárov :

  1. Krásná sukně:O má nádhernou barvu:) Jinak sluší ti to:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Si krásna :) Pristane ti to :) Len tú kabelku by som dala nejakú inú :)

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I really like the skirt and your shoes!

    x, Katja
    http://stylish-flower.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc ti to slusi :) !
    Mas super design blogu,muzu se zeptat jak si ho predelala ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Šablónu som si kúpila na tejto stránke : http://mairagall.com/en/ a už som si ju len prispôsobila podľa seba :)

      Odstrániť
  5. Ta sukně je fakt úžasná a to říká člověk, co růžovou moc nemusí! :D a brýle super!! :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. You look great!
    Following u now :)

    Follow back?
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Hey Dear,
    I really like your Posts & you have great Pictures. Would you like to support each other and follow via Bloglovin, Google + & GFC? That would be so cool, and I hope we stay in touch. :)

    Greetings, Sophia xx
    MY BLOG
    INSTAGRAM

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Boží barvička pro sukni! Jen záříš! (:

    ♥ Krásný nový týden! ♥

    THE KAWAII PLANET

    OdpovedaťOdstrániť
  9. You look beautiful
    Gorgeous ensemble

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sukně je dokonalá! :) stejně tak brýle! ^^
    Já mám s vybíráním brýlí potíže, protože mi sednou fakt jenom některé. A to si jich předtím musím tisíc stopadesát zkusit.:D
    Moc ti to sluší:)
    The world by Maria

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Krásna sukňa, toto je celkovo milý outfit príjemný na leto!

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Moc pěkný outfit. Ty botky to celé tak trochu oživujou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. super outfit a samozrejme aj fotky! a strašne veľmi ti chcem poďakovať za to, že som to vyhrala. Tento týždeň je to už druhá giveaway, ktorú som vyhrala (nerozumiem, ako sa mohla stať takáto náhoda). Každopádne, veľmi sa na tie tetovania teším:)
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Krásný outfit :) Botky k té sukni jsou parádní!

    OdpovedaťOdstrániť
  15. v jednoduchosti je krása a tebe to neskutočne pristane! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť
  16. I just reading and reading your posts dear!! All you posts embodies that fun and vibe to it ♥

    New style post on the blog sweetie!
    http://contemporaryboy.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. great blog! I follow you on GFC #253
    Please refollow me here
    http://blablablalovinglanguages.blogspot.it/2015/06/kikiamo-franchising-accessori-moda.html#comment-form

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ten outfit je neuveriteľne krásny, jediné, čo mi tam vadí je tá kabelka, moc sa mi tam bije s farbami. Ale dôležité, že sa to páči tebe! :-)

    Dijoun&Klaudi

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Outfitík e naozaj super :) Veľmi sa mi páči tvoja červená suknička aj to, ako si sa zladila :)

    Budem veľmi rada, ak si pozrieš môj let na FLYBOARDE :) nájdeš tam aj video, ako sa mi darilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. This is absolutely fantastic! Today on the blog I am sharing "how I made $130+ in one day through Share a Sale's affiliate marketing. Hope you can read it! xx

    STYLEFORMANKIND.COM
    Facebook / Bloglovin

    OdpovedaťOdstrániť
  21. A very cute skirt! :)

    And I agree, a good pair of sun-glasses can really complete a look! :)

    YouTube | Blog: Geekette in High Heels | Instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  22. You want me to follow, but I have been following you on GFC for a long time. I hope you are following me too. Loves
    www.nilgunozenaydin.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Lovely look! Love the color of the skirt and how you paired the look with sneakers

    PoshNPetite.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Great skirt!

    http://minastnoble.weebly.com/lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť