Používa službu Blogger.

metallic tattoo & giveaway!

1. augusta 2015

15 komentárov :
Pred nejakým časom som si toto tetovanie všimla v jednom módnom časopise. Neskôr som ho zaregistrovala na pár blogoch a instagrame. A postupne sa to šírilo ďalej. Metalické tetovanie je proste hitom tohto leta. Najlepšie vynikne na opálenej pokožke, ale nemusí tomu byť len tak. Najprv som nevedela, či sa mi toto tetovanie páči alebo nie, no po nejakom čase sa mi to naozaj zapáčilo. A čo vy ? Páči sa vám takéto tetovanie ? Pretože ak áno, mám tu pre vás o jedno takéto súťaž ! 
***
Some time ago I saw this tattoo in a fashion magazine. Later I registered him for a couple of blogs and Instagram. And gradually it spread further. Metallic tattoo is just a hit this summer. The most obvious tanned skin, but this may not be for nothing. At first I did not know if I like this tattoo or not, but after a while, I'm really pleased. What about you? Do you like these tattoos?

A malé gifko na záver - moje prvé ! 
Ak chcete aj vy takéto tetovanie, môžete ho mať ! Stačí ak :
  1. Dáte like na TÚTO facebook stránku 
  2. Stanete sa sledovateľmi môjho blogu
  3. Do komentárov napíšete svoje meno a e-mailovú adresu :)
 Súťaž trvá do 8.8.2015 :)
A takéto krásne tetovanie môže byť vaše :)


Fashion blogger, book and food lover, copywriter. Hope you like this post :)

15 komentárov :

  1. Wow, what a wonderfully

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky :) a rada by som sa zapojila do giveaway takže..
    Alexandra
    alexcuchorova@gmail.com :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vypadaj krásně. Super trend to teď je :)

    B.
    hoskova3@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný outfit, tá košeľa je božská! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To tílko má hrozně zajímavá záda a tyhle košile miluji! :) sluší!
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tieto tetovania som zazrela na aliexpresse asi tak v apríli, keď som si odtiaľ objednávala nejaké veci, no úprimne, veľmi ma neoslovili, pretože tam bol obrázok asi tak dvadsiatich rúk, ktoré majú na sebe 19567890 náramkov a medzi to tie metalické tetovania. Musíte uznať, že to vyzeralo komicky a mne osobne to pripadalo príliš prezdobene. :D Ale ako na to tak s odstupom času pozerám, celkom sa mi to páči, dokonca som si jedny aj objednala (to je irónia, čo?). Ale ďalšie balenie by určite nebolo na škodu:):)

    všetky podmienky som splnila, moje meno je Girl Who Is Obsessed a email girlwhoisobsessed@gmail.com
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk *-*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. moc hezký outfit a ty tetováni na těle vypadají opravdu hezky:))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. GFC: vaja vaja
    Vanessa
    wendi@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tak to je úžasný článek! ^^ Jseš mi v psaní hrozně sympatická!
    :)
    Ráda se zapojím, tetovačky jsou super! :)
    Tereza Arnoštová
    arnoster02@gmail.com
    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Moc ti to slusi , hrozne moc se mi libi ta kosile :) !

    OdpovedaťOdstrániť